Krasnodarka-Kristi-Muljed

12. novembril' 2006 alustas kristi oma rännakut Krasnodarka küla suunas Ukrainas. Siin siis edasised uudised seoses sealse eluga :)

Minu foto
Nimi:
Asukoht: Tallinn, Estonia

Ma olen see, kelleks Te mind peate. Ma pole täna see, kes ma olin eile - ka Teie pole homme enam need, kes Te olete täna...

neljapäev, november 09, 2006

Kaks Päeva Jäänud...


... siit siis tulemas viimased emotsioonid enne ärasõitu...

Täna on neljapäev - minu viimane tööpäev Saue Noortekeskuses :(
Lahkumiskingitus on käes (superhea reisikott), pidulik lõuna koos töökaaslastega söödud... enesetunne raske. Tegelikult andsid nad mulle tänase päeva vabaks - võin vabalt minna koju pakkima, aga hetkel veel nati tegemist siin.

Esmaspäeval oli mu elu parim õhtu. Ma poleks kunagi uskunud, et MULLE, Kristile, on üldse VÕIMALIK teha üllatuspidu, millest ma ise midagi ette ei tea! Aitäh Teile, mu maailma kalleimad sõbrad, et Te seda tegite, kuigi mulle ei meeldi teiste ees nutta ja ...

Ma hakkan Teist meeletut puudust tundma - mul pole mitte kunagi elus olnud NII ühtset ja tugevat sõprusringkonda kui mul praegu on ja ma lähen siit ära väga kindla tundega kõhus, et mind oodatakse siia tagasi, et mind tõesti armastatakse siin.

Ja Teie, MATI&MARGUS, panite mulle pühapäevaõhtul ikka põntsu küll, mõtlesin, et Te ikka üldse ei hooli minust, aga võta näpust! Üllatusmunad on veel siiani alles...:P

Igatahes, tunne on hea - ma olen valmis minema - rohkem valmis, kui ma iial olema saan.

Krimm - siit ma tulen!

PS! Ja isegi Ukrainas, olete Teie, tikuklubikad ja teised armsad, minule kõige kallim varandus siin maailmas, kelle juurde tagasi tulla!

PPS! Pealegi jääb mind ootama laps, kes on nii minu nägu, et võiks vabalt mu enda oma olla... ja nüüd on neid juba kaks. Tugevad kallistused ka Teile, kallid MIA-STELLA ja TUUVE TRISTAN!!!

Teie Kõikide Kristi