Krasnodarka-Kristi-Muljed

12. novembril' 2006 alustas kristi oma rännakut Krasnodarka küla suunas Ukrainas. Siin siis edasised uudised seoses sealse eluga :)

Minu foto
Nimi:
Asukoht: Tallinn, Estonia

Ma olen see, kelleks Te mind peate. Ma pole täna see, kes ma olin eile - ka Teie pole homme enam need, kes Te olete täna...

laupäev, november 25, 2006

Üks asi veel...

...unustasin enne öelda, et pildid saavad olema üleval aadressil


http://www.album.ee/cimber


Ja veel üks oluline asi - suur aitähh kõikidele, kes hakkasid mõni aeg tagasi mulle salli kuduma, sest see on nüüd lõpuks valmis - hästi paks ja soe - maailma parim sall!!!







SUUR AITÄHH KÕIGILE!!!

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Tere kallis Kristi!

Lugesin sinu postitusi ja natuke kurvaks tegi see värk, et sa nii kaugel. Aga siiski, millal me oleme kurvad olnud? MITTE KUNAGI :)

Tore on näha, et sall on saanud ilus ja soe!

Kallistused sombusest Eestist :)

11:09 AM  
Anonymous Anonüümne said...

sall näeb ju välja lausa erakordsalt äge... ja lausa pakatab ju sõprade käekirjast :)

igatsen :(

3:32 AM  

Postita kommentaar

<< Home